week 1 - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Manon - WaarBenJij.nu week 1 - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Manon - WaarBenJij.nu

week 1

Blijf op de hoogte en volg Manon

16 Juni 2015 | Vietnam, Hanoi

Eerste week! (ik ga proberen iedere week een klein verhaaltje voor jullie te schrijven)

Hoi allemaal,
Moeilijk waar ik moet beginnen want de tijd vliegt voorbij! Vietnam is zooo bijzonder. Om te beginnen het verkeer. Het is een grote georganiseerde chaos eigenlijk. De meeste Vietnamezen rijden op scootertjes en om de straat over te steken moet je gewoon blind de straat oplopen en niet twijfelen. De scooters zullen gewoon met een omweggetje om je heen rijden.

Ik zit in een appartementen complex met 20 andere vrijwilligers. Mijn kamergenootjes zijn meisjes uit Zweden, Mexico en de Filipijnen. Het is geweldig om met zoveel verschillende culturen samen te leven, je leert zoveel over je eigen gewoontes waar je eerst helemaal niet bewust van was. Zo kwam ik erachter dat andere landen het best raar vinden dat wij maar een maaltijd per dag warm eten. Ook zijn ze erg gefascineerd in ons schoolsysteem.

Natuurlijk zijn we ook aan de voorbereidingen voor het zomerkamp begonnen zoals spellen, dansjes en een EHBO les bedenken.

Ik ben dus al goed gesetteld in Hanoi en weet zeker dat ik hier een geweldige tijd ga beleven!!

Tot snel
Liefs Manon



  • 16 Juni 2015 - 20:33

    Mama:

    mooi Manonnie, het begin is er!

  • 16 Juni 2015 - 21:49

    Thei Schnitzler:

    Hoi Manon, wat leuk om te lezen dat het je zo goed bevalt daar in dat vere Vietnam , ik wens je dan ook nog een heel leuke tijd daar en geniet er vooral van wat zoiets maak je natuurlijk maar eens mee.

    Groetjes uit Melick,
    Thei

  • 17 Juni 2015 - 00:29

    Ger En Dre:

    Hoi Sjpin,
    Veur laeze mit väöl interesse dien verhaol hiej en vinje 't sjoon det se dich al op dien gemaak veuls tösse al det vraemd volk en die wilje skoetertjes. Veural Ome Ger waas onger de indrök van ós FaceTime gesjprek. Haaj dich good en veur kieke oet nao dien volgende verhaol.

  • 17 Juni 2015 - 11:35

    PAP:

    Hallo Manon,
    Ik volg je verslagen op het werk als ik in de pauze tijd heb om te lezen. Verder spreken we elkaar ook via FaceTime.
    Ik ben wel benieuwd of we al leuke foto's zullen zien via deze site.
    Tot gauw
    Pap

  • 18 Juni 2015 - 13:54

    Nickie:

    Ha Manon,

    Fijn det de 1e waek good bevalle is. Leuk om te laeze waas se allemoal oet aan ut spooke bis ! Nog heel veul plezeer en succes mit de veurbereidinge van ut zomerkamp.

    Groetjes van Nickie en toet euver 4 waeke !

  • 18 Juni 2015 - 17:41

    Vivian:

    Heej Manon! Wat fijn om te horen dat je het naar je zin hebt!!
    Ben heel benieuwd naar al je verhalen en belevenissen. Veel plezier en succes met oversteken

  • 18 Juni 2015 - 20:59

    Eric:

    Leuk om te lezen Manon ,groeten van mijn Moeder .Veel plezier verder en succ6!

  • 01 Juli 2015 - 10:27

    Fieke :

    Haaa manonnie,
    Ik lees dit verslaag now pas haha
    Kort maar krachtig!
    Have funn
    Dieke knuf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Manon

Actief sinds 04 Juni 2015
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 2369

Voorgaande reizen:

04 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

05 Juni 2015 - 25 Augustus 2015

Vietnam & Indonesië

Landen bezocht: